istället för en julkalender


gick inte att ladda upp bild, så fick ta en rätt så jättegammal från arkivet.

Istället för en julkalender, som dom större bloggarna har nu i juletider, och som skulle kräva alldeles för mycket av lilla mig för att fixa, ska jag fixa lite småsaker under dagarna fram till jul.
Det kommer inte bli något varje dag, men lite då och då.
Till exempel kommer det att dyka upp lite design tips, julklappstips och annat.
kanske inte världens bästa, men alltid något!
Dessutom ska jag uppdatera bätter, och mer bilder förhoppningsvis!
Ska även försöka ladda ner photoshop till jullovet, innan dess känns det onödigt att göra det!

Nu ska jag duscha, läsa och sen sova , puss ♥

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!