Iphone 3GS





Som ni ser på bilderna, har jag gått o skaffat mig en iphone!
Va inne igår ju , med pappa, o då snackade vi lite med en kille på telenor, o sen så kom mamma in idag när jag va i stan med saknade Aida, så gick vi o köpte den!
Är sjukt nöjd med den, även om jag bara haft den i några timmar, haha!
Fick inte den som julklapp eller så, bara ett sammanträffande att jag fick den nu, tre dagar innan jul.
Skulle fått en ny mobil snart ändå, också ba sötte vi på detta superbra erbjudandet hahaha!
Btw, slutade ett idag, åkte upp te snöstorp igen, för skulle hämta mina vantar jag glömde igår och sen till stan med aida, som fortfarande går där.
Vi gick runt o kollade lite, köpte inget speciellt , förutom iphonen då, men de va ju inte riktigt med Aida ;)
Nu ska jag gå upp och lägga mig tror jag, får gå upp lite tidigare imon då det är avslutning, och vill ha lite längre tid än fem minuter o fixa mig på!
Imorgon kommer Emma hem också, saknat henne jääättemke !

Förlåt för dålig uppdatering idag, men har inte suttit vid datorn .
Men imorgon blir det ju lov, och då har jag tid för uppdatering!

Vi hörs, puss §

Kommentarer
Postat av: ange

snygg mobil :D

2010-12-21 @ 21:30:03
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!