HAPPY ENDNIG


eh väldigt brusig bild såg jag nu, men äsch hinner inte leta upp någon bättre, im sorry.

Hej på er!
Nyårsafton idag då ja, känns konstigt.
Att vi inte ska vara "finklädda" ikväll, gör inte att det känns mindre konstigt.
ska typ ha sån badtunna och så, så ah...
Har med kameran, och mitt nya objektiv ♥
Nu måste jag skynda mig rejält, vi ska åka om en kvart och jag ligger fortfarande i sängen i pyamas haha!
Har kollat på desperate housewifes hela morgonen , lite smått beroende där ja !

Vi hörs senare, mobilbloggar nog under kvällen skulle jag tro!
Annars hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fixade du din bakrund på bloggen kan du inte ge ett bloggdesigntips?

2011-01-01 @ 12:22:18
Postat av: alexandra

kan du röta på mej här:

http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

jag kan vinna ett stativ och skulle bli väldigt glad är nr. 4 :)



förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

2011-01-02 @ 02:59:22
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!