GOD JUL !


Min söta lilla tomtefamilj!

God jul på er sötnosar!
Hoppas ni får en riktigt bra julafton !
Jag själv vaknade alldeles för tidigt, redan klockan nio, så ingen annan var uppe haha!
Låg kvar och somnade om i tio min, sen väckte lillebror mig och Mamma, oså hämtade mamma klappar och frukost!
Fick en bok som verkar vara jättebra, och viggo fick en film av mamma och scoobydoo figurer av mig hihi :D
Nu ska jag snart hoppa in  i duschen, och sen börja fixa mig!
Vi ska vara ute i frösakull igen klockan tre, och kolla på kalle anka tillsammans!
Slänger in en outfit innan jag sticker, och sen tar jag nog med mig pappas data och mobila bredband !

Vi hörs sen, puss på er sötnosar!

btw, Vad har ni fått idag, hitills ?


Kommentarer
Postat av: moaa-fotoblogg.

Sv; vet tåkade bah skriva "Sv;" xd .

Men okayy :)

2010-12-24 @ 13:57:55
URL: http://suupeer.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!