glad lucia


slumpartad bild.

Tjenare!
hade sovmorgon till kvart i nio idag, då vi gick och kollade på ett luciatåg som musiklasserna hade!
Dom var verkligen superduktiga allihopa, fast jag fick skämmas över min klass som satt och skrek och pratade hela tiden.
Så sjukt omogna, man gör inte så bara.
Efter luciatåget hade vi So, sen mentorstid och lunch efter.
näst sista lektionen var engelska, vi typ översatte någon låttext, men sen blev vår lärare så trött på oss så vi fick sluta !
Hade typ lite mer än en halvtimmes rast innan elevensval.
Brukar inte vara med på elevensval, men pga mitt knä var jag inte med på fotbollen idag, så då fick det bli så.
har haft rätt ont idag, men hade tänkt träna innan ikväll, men icke san icke, ingen träning blev det.
Däremot var jag och kollade på dem, roligt det med!

Nu ska jag snart städa på mitt rum, och sen sova, fast jag har sovmorron imorgon !
Fem i tio börjar jag, znice!

Kanske slänger in ett inlägg till, så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Tova

Sv: Tack desamma ^^

Fin bild!

Vad gör du? <3

2010-12-13 @ 21:45:22
URL: http://tovabackman.blogg.se/
Postat av: Tova

Sv: Haha ja ;) <3

Jag hade tänkt gå och sova´lite nu ^^

2010-12-13 @ 21:57:40
URL: http://tovabackman.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!