fyra timmar




Bild i repris. har inga bilder här.

hejsan!
Var bara i skolan dom tre första lektionerna, matte, mentorstid, slöjd, sen fick jag gå, för skulle till IKEA med pappa .
Så han hämtade mig vid tjugo i ett typ, så åkte vi ner till ängelholm först, åt på donken, och sen in till Mammas jobb och lämnade Viggos bilstol.
Sen var vi inne på ikea i fyra långa timmar.
Köpte en himla massa saker, soffa, skrivbord, skrivbordstol , hyllor, o en massa annat!
Åkte hem där vid typ, halv sex eller någt , så var hemma vid sju ungefär.
Packade lite saker , och sen åkte jag och pappa hit till hans lägenhet!
Nu har vi ätit Pizza och lite sånt, ska snart skruva ihop lite grejer tror jag.
Imorgon ska jag o kolla på bendt bil, heeela dagen kommer spenderas där, kanske fixar några tidsinställda inlägg om jag hinner!

Nu ska jag skruva ihop en fåtölj eller något annat roligt, önska mig lycka till!

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!