fotbollstunering


bilden är fett fail hehe, men ni ser i alla fall vad de föreställer.
en lite speciell bild bara för att det är fredag!

Tjena tjena!
Dagen började med matte , lite sådär halv segt men vi jobbade med bråk, o det är skitlätt hehe!
Gjorde omkring 25 uppgifter, och fick sen sluta lite tidigare.
Efter det var det mentorstid, vi snackade lite om avslutningen och sen gick vi tjejer bort till daniels minnes rum.
Jag kände inte honom, men ändå började jag gråta när jag satt där inne och läste alla fina texter som folk skrivit.
Att en person bara kan försvinna sådär, ena dagen ser man honom, några timmar senare dör han...
Östergård är ändå halmstads största högstadie skola, och hela skolan sörjer honom, även de som inte visste vem han var ens.
I alla fall, efter de så va de slöjd, fick gå efter halva, för skulle ha fotbollstunering!
Första matchen mötte vi dom som kom tvåa i hela altet elr så, så vi förlorade med typ 8-1 hehe.
Ungefär fem minuter in i andra matchen blockerade jag ett grymt hårt skott, men bollen hamnade helt konstigt på foten, så nu är min fot typ svullen och gör jätteont att stödja på!
Vi vann i alla fall den matchen med tre - två.
sen brydde jag mig inte så mycket eftersomatt jag inte var med, så ah hehe.

Nu ska jag snart sticka in till stan med Mandy, sen ska hon ha tjejkväll ikväll, så de blir säkert jätteskoj !
vi hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: HQNEY - min alldeles egna fotoblogg

Sv: Tack detsamma! ;)

2010-12-17 @ 17:26:38
URL: http://hqney.blogg.se/
Postat av: CarolineViklund

Har utsett en vinnare av veckans blogg nu, gå in och kika om det blev du!

2010-12-17 @ 18:21:09
URL: http://carroovklnd.blogg.se/
Postat av: moa-blogg.

var med i veckans länk ;)

2010-12-17 @ 21:17:40
URL: http://suupeer.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!