fjortonde december, tjugohundratio


Min fina julkalender hhöh, random bild typ .

hej på er!
skolan rullade på som vanligt, rätt skön tisdag tycker jag.
Först SO, halva lektionen gick åt att vår lärare försökte få på en film, som krånglade jättemycket!
Tillslut fick hon igång den, så vi kollade på marley and me resten av lektionen!
Ska göra det resten av lektionerna nu innan jul , då vi är klara med religion .
Sen var det lunch, fast jag glömmde att gå o äta för hade så roligt med alla tuffingar haha.
Fett mycket damp typ, jag trillade för jag skrattade åt en sak jag tänkte på, inte okej haha!
Sen varde matte,  rätt segt faktiskt, brukar gilla matte annars.
Efter matten sprang jag och åt lite snabbt, sen va de studietimme  , läste hela lektionen.
Efter det engelska, hade fett soft vikarie, så vi fick typ göra vad vi ville eller så, så jag läste igen hehe.
Istället för att ta 40 bussen som jag annars brukar göra, testade jag att ta 30 bussen , var osäker vart ja skulle
hoppa av så jag hoppade av vid CG o fick gå aslångt :(
Men nu kom Eva och My och min lillebror, så ska vi baka, kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

desamma! :)

2010-12-15 @ 19:53:24
URL: http://sauber.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!