design tips. - bild som bakrund

Det är säkert en del som kan detta också, men jag kom inte på något svårare som går att förklara eller så...

Blir en bättre förklaring idag än igår , kom på att jag hade photoScape , där jag kunnde beskära och sånt, mitt paint är lite dumt nämligen.

Såhär gör du iallafall för att få en bild som bakrund, alltså inte bara en färg.
Ni ser att jag har ett sorts mönster, fick oandrasidan de i tinkerbellas julkalender, rekomenderar att ni kollar runt lite där också, jättebra tips och roliga tävlingar!
I vilketfall som helst.


Börja med att ladda upp bilden / mönstret du vill ha som bakrund

Börja med 200 , det blir antaligen lagom, beroende på vad du har för design!


När du har laddat upp bilden, klicka på den    ( jag tog bara någon random bild nu )

Kopiera länken, och klistra in den,

Här .

Svårare än så är det inte, och om det ändå inte funkar, släng in en komentar!

vad tycker ni , fattar man ? :)

Kommentarer
Postat av: Moa <

Jag fattar, hah, fast jag visste redan hur man gjorde ;) <333333

2010-12-20 @ 15:43:53
URL: http://mmoavoxhed.blogg.se/
Postat av: moaa-fotoblogg.

Asså när jag ska göra det så , sparas det inte när jag trycker på spara stillmal och Förhandsgranska :O

2010-12-22 @ 11:27:47
URL: http://suupeer.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!