andra advent


jättefin mobilbild, hehe!

Hej hej , hemst mycket hej!
Orkade inte blogga igårkväll, var supertrött och surig.
Satte mig och kollade på två filmer på TV ist, först någon jag vet inte vad den heter, sen en som heter berättelsen om oss, båda va skitbra tycker jag!
Hann kolla lite på Svindlarna också, grymt bra program tycker jag!
Dom typ lurar folk på pengar lagligt  , hur det nu går ;)
Somande vid halv två kvart i två något.
Juste, dagen spenderades i kombi hallen med extremt roliga människor, bland annat , suada, emil, mandy, erica, Jakob och en massa flera!
Träffade simon i slutet också, roligt , har inte snackat med han på 100 år känns det som!
Åkte hem tjugo över sju tror jag det var !
Åt lite pasta carbonara , godis, och myste vid datorn.
Idag har jag bara softat framför datan, tills för ungefär två timmar sen, då jag masade mig upp för trappan och tog mig en dusch och fixade mig!
Nu sitter jag hemma hos pappa vid mitt nya skrivbord, fett fint är det!
Superdålig bild, men man ser ändå lite.
Pappas dator på bild också, fett bra den med haha!
Nu ska vi fika lite, sen ska jag mamma och lillebror vidare till mormor och äta .
När jag kommer hem blir det troligtvis en fotorunda med Mandy i snön, som vi fått extremt mycket av nu här nere i halmstad!

Vi hörs, puss

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!