adobe photoshop cs extended



Detta är varför jag älskarpappas data, liksom, vadå print screen och paint och skit ?
Skärmklippverktyget ska det vara!

Tvivlar på att det är så många vakna just nu, känns som att alla är trötta idag, har jag rätt ?
I vilket fall som helst, jag håller på och ladda ner photoshop nu, pappas data fick det bli, har redan haft det på min data, och testversionen funkar ju bara en månad!
Filerna håller på att extraheras nu, får se om jag orkar fixa klart det idag, annars får det bli imorgon!
Innan la jag mig och sov i två timmar, var egentligen inte tänkt så, men somnade till , så ja haha.
Nu däremot blir det säkerligen lite svårare att somna igen, även om jag har världens skönaste säng!
Tror jag har gått upp flera kilo idag, bara legat i sängen och slöat, vilket jag görjust nu också!
Men så blir det lätt när man har så skön säng, skillnad mot den trälådan jag hade innan!
Usch säger jag bara.
Nu är det bara ungefär nio minuter kvar på nedladdningen av photoshop, fett skönt!

Senare idag ( klockan är över 00.00 ) ska jag med min moster och hennes man och kolla på Frigymnasternas julshow, mina låtsaskusiner, i alla fall tre av dem, är med och visar upp sig!
Två av dem är sju ( tror jag ? ) och min lilla älsklings V , är fyra, (tror jag? )
Det märks att jag inte har så jättebra kontakt med dem eller ?
Nej men jag träffar bara dem ungefär fem till sex gånger om året.
Synd, för hela högen är helt underbara!
Nu blev det ett riktigt långt inlägg, inte meningen hehe.

Ska leka i photoshop nu, för det är typ klart!
Puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!