1 december


fotbollen är vad som håller mig vid liv, det bästa som finns helt enkelt.

Hej på er!
Efter skolan , som var rätt okej, stack jag till pappas nya lägenhet, kollade lite , sen fick jag leta upp Emma och Johanna på gården, tog ett tag haha!
Dom stack i alla fall också upp och kollade på den, sen stack vi hem till Johanna.
hos henne åt vi lite mackor, snackade spanska med emma ( som inte har lärt sig något alls typ haha, gjorde inte jag heller när jag gick i den spanskagruppen! )
och lite sånt roligt.
Vid tio i sex tiden gick jag , johanna, emma och johannas supergulliga syster nellie hem till pappa , för Viggo var där, och nellie och Viggo är lika gammla, så tyckte dom skulle hälsa på varandra haha!
Vid sex kom mamma och hämtade mig emma och viggo, så åkte vi hem , åt och nu sitter jag här och har precis kollat på julkalendern!
Vet inte riktigt vad jag tycker om den, wannabe greveholm , fast typ, överdrivet morderniserad med en konstig dotter ?
Men den kan säkert vara bra, bättre än förra årets hoppas jag!

Nu ska jag kolla lite bloggar, kanske uppdaterar här senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: jea..

vilma är du sur på mig jag ska inte lägga mig i för det andår inte mig men snälla va inte arg på mig ;(

2010-12-02 @ 07:32:50

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!