Yesterday evening


Orkade inte ladda upp en massa bilder, så det fick bli såhär!

Igår var jag med mandy och moa.
Vi började hemma hos mej, men stack ganska direkt upp till brogård.
Träffade Emil , Julia, Hanna o lite annat folk!
Vid fem cyklade vi hem till mej igen och bakade.
När vi hade bakat klart vår fina kladdkaka, som ni får bilder på sen, cyklade mandy hem och packade sina saker, för hon skulle sova här.
Sen direkt stack vi upp till IP och kollade fotboll.
Snöstorp Nyhem FF - Gislaved IS. Förvånansvärt nog så vann Snöstorp över serieledarna !
Det gillas starkt .
Efter matchen cyklade jag och Mandy till donken, skulle egentligen beställt pizza, men där va stängt.
Kom hem vid halv elva igen, och mamma , pappa och viggo kom vid elva.
Satt vid datorn resten av kvällen, gjorde sagas header bland annat.
Gjorde även en till mandy, www.mmandyw.blogg.se , kolla in !
Somnade vid två, för vi låg o  lyssnade på bubbles hela "natten" haha.
Det var mitt favorit band när jag var liten!
Imorse vaknade vi vid halv tolv, gick ner och satte oss vid datorn.
Vid två lagade vi pannkakor till frukost haha, dom blev fail, minst sagt!
Nu har vi precis fixat oss, och ska och fota med Carrie och Julia!
Outfit kommer innan jag sticker.

Om ni vill se fler bilder från igår, kolla mandys blogg, www.mmandyw.blogg.se !

Vi hörs , puss §

Kommentarer
Postat av: saga

tack den blev jätte fin !:)<3

2010-08-05 @ 19:31:32
URL: http://www,saga-jeppsson.bloggplatsen.se

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!