Vinst


Bild från min fest i sommras, miss it ! <3

Hej på er!
Nu har jag precis duschat och ätit efter matchen, som gick bra!
Vi vann över Askim [ashim] med 1-0, gjort av Ellie, från halva plan, Skitsnyggt!
Som sagt spelade jag med 97orna, alltså var det elvamanna för första gången för mig.
Men tyckte ändå att det gick superbra, och jag var riktigt nära att göra mål ungefär två gånger!
Men huvudsaken är ju att vi vann, och jag är riktigt nöjd med mitt spel!
Nu ska jag kolla lite på TV, sen blir det o lägga sig tidigt, är riktigt trött!
Imorgon har vi sovmorron te nio, så kanske kmr en outfit elr så på morgonen!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Gabbii♥

TA BORT BILDEN!! O.O

2010-09-03 @ 20:20:14
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!