Vad har hänt idag egentligen ?



Två bilder från dagen i emmas studio.
Den första är dålig , det är jag medveten om, har fått redigera den väldigt mycket, för
den var så mörk innan.


Det är alltså vad som har hänt idag.
Sen första inlägget imorse tills tjugo i fem, har jag varit i studion hos emma!
Dom har ju gjort iordning ett rum på deras övervåning till studio, med
riktig bakrund och riktiga blixtar, har några bilder på studion ni får se imorgon!
Vid tre halv fyra, kom julia också.
Jag var tyvär tvungen att sticka vid tjugo i fem, för jag skulle ju träna.
Tyvär blev det väldigt mycket bilder på mej , och typ tre på emma, för hon HATAR
att stå framför kameran haha, hon vägrade faktiskt.

Nej, ni får se mer imorgon, puss §


Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Försök jobba med att få bilden rätt redan i kameran så slipper du lägga ner massa tid på redigering. Bara ett tips :) Du ska med kameran göra huvudjobbet, redgeringen är till för att bara förstärka det redan fina :) Men övning ger färdighet så fortsätt jobba på :)

2010-08-13 @ 21:19:34
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!