Torsdagen den 26 aug 2010


En härlig bild från beach handbollen i sommras, ser ni havet i bakrunden?

Hej på er!
som ni förhoppningsvis märkte hann jag inte blogga igår.
Det blev stressigt på morgonen, för fick ta bussen, och de hade jag inte räknat med!
Sen åkte jag direkt till gekås efter skolan!
Köpte en hel del som sagt, så orkar inte ta kort på det.
Men köpte iaf en sån locktång , wavemaker elr vad det heter, hårspray o en massor av kläder!
Som om det inte var nog, hade kläderna från HM kommit när jag kom hem, så här låg ännu mer kläder och väntade på mig hemma!
Där fanns bland annat en halsduk, en tjocktröja, ett par shorts och en t-shirt!
Kommer fler kläder därifrån om någon vecka!

Skoldagen idag var riktigt rolig, den gick snabbt, fast vi slutade klockan tre.
Imorgon slutar vi kvart över ett, så tror jag åker upp till snöstorp och hälsar på!
Saknar dom lite hhehe.
Vid fem är det samling på IP, hemma match mot Harplinge, kom gärna o kolla, klockan sex!
Vi hörs, puss §

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!