Stan med Mamma


Under kläder och strumpor, cubus och HM .

Tavelram Galerix.

Adidas classic , team sportia 399 kronor.

Vid ett tiden åkte jag och mamma in en sväng till stan, köpte en hel del som ni ser!
Skulle egentligen behövt ett par jeans också, men några sådana hittade vi inte!
Laddade även mitt busskort.
Om en liten stund ska vi sticka iväg till min låtsas kusin och hans familj, som ska ha födelsedags fest!
Vilgot fyller sju, och Magnus 40 !
Så det blir inte så bra uppdatering ikväll , och jag har inte hunnit utse finalister ännu.
Så, ni har tills imorgon på er att anmäla er.
Nej, nu ska jag sticka, men bjuder på en outfit först!
Puss §

Kommentarer
Postat av: Soha

gillar bh:arna

2010-08-13 @ 17:07:27
URL: http://scheffi.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!