Snöstorp nyhem ff (L)


Halvbra bild från golftävlingen  jag fotade.

Matchen mot Oskarström gick dåligt, dom spelade extreeeemt fult!
Tog sig fram med armbågar och sparkar, men tror ni att dommaren brydde sig?
svar NEEEJ!
En tjej slängde sig efter mig slet tag i min arm och drog bort mig när jag var så gott som ensam med målvakten.
Riktigt förbannad blir man!
Så det blev en förlust med 3-2 , men vi var helt klart det bättre laget, ingen tvekan!
Har precis tvättat håret och lite sånt fix inför skolan, lagt fram kläder, packat väskan typ.
Snart ska mamma hjälpa mig o måla naglarna, sen blir det sängen extremt tidigt, är riktigt trött!
Kanske slänger in en snabb outfit imorgon innan skolan om jag hinner, annars hörs vi vid tvåtiden kanske.
Puss !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!