SECOND DAY


Någon insekt någonstans.

Hej på er !
Skolan idag var riktigt tråkig hehe.
Fick typ loggböcker, där man skulle skriva massa tråkiga fakta om sig själv.
Vad för ämnen man gillar, vad man ogillar, o en massa sånt.
Fast idag hade vi iaf raster, och det hade vi inte igår.
Äsch, det blir säkert lite roligare imon, och jag slipper Ali två lektioner typ, YEA!
Det sämsta med klassen är att Valdrig och Ali försöker fälla en hela tiden, och ali springer runt med sina
nycklar, som han har tappat bort nu haha, och slår en hela tiden.
Imorgon blir det ingen bloggning, för jag ska till ullared direkt efter skolan.
Ska snart ta mig en macka, sedan ska jag vila ett tag innan träningen, så vi hörs sen, hejdå !

Kommentarer
Postat av: Jill

Sv: nej jag använder sitemeter ^^

2010-08-24 @ 15:21:24
URL: http://jillshastar.blogg.se/
Postat av: therese

oj vilken fin liten bagge. hahah

2010-08-24 @ 16:02:42
URL: http://babetessan.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!