Rix FM festivalen


såhär blir det när jag har tråkigt!

Hejhej!
tyckte att jag kunnde uppdatera er lite , bara för att jag är på så bra humör!
Laxa gick bra för F96 iaf, dom vann hela skiten, grattis till er!
Emil o hans lag, HBK p98 vann också, grattis bästavän !
För snffs 97or gick det inte lika bra för, verken tjejerna eller killarna.
Killarna förlorade alla utom en, och tjejerna förlorade alla !
Men f97 spelade faktiskt mot 96or, så det är inte så konstigt!
Mandy gjorde ett ursnyggt mål idag, och sen fem minuter senare kom det ett nästan lika dant, bara skottet som va skillnaden!
Stack hem vid tre någongång, somnade på soffan i en timme typ.
Sen ringde mandy och frågade om vi skulle åka in till marinfestivalen, så dit blir det och sticka om en liten stund!
orkar inte lägga in någon outfit bild, och dessutom har jag inget batteri på kameran!
Men vi hörs imorgon tror jag, pussar <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så söt blogg du har!

2010-08-02 @ 13:11:44

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!