Ringenäs golfresturang.


Konstig, överredigerad bild från fotograferingen med Emma och Julia. Mamma älskar den, men jag vet inte.

Hej på er!
Om ungefär en kvart, ska jag ta bussen in till stan och möta min Moster, för att åka ut till ringenäs och äta lunch.
Jag åt inte mycket till frukost idag, med tanke på vad klockan är hehe.
Efter lunchen ska jag möta upp Mimi och kanske Ebba och ge Mimi sina solglasögon, som hon  har glömt här.
Saknat dom två tjejerna jättemycket, så ska bli kul att se dem igen, hoppas gabbi är med också hehe.
Nu måste jag borsta tänderna , hejdå !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!