Ofrivillig bloggpaus.


Ena häromdagen .

Hej på er !
Bloggade aldrig igår, hade lite svårt att komma in på blogg.se nämligen.
Jag var i alla fall och fikade med min moster i stan, det var mysigt!
Köpte även ett par skor som ni får se senare!
Ser ut som ett par spikskor, men det är vanliga sånna skor.
Men tror att jag kommer använda dom lite till friidrotten i början, innan jag får ett par spikskor!
Efter stan åkte jag inom Mandy en sväng, men sen skulle hon på bio, så jag Gick hem från nyhem haha.
Åkte bara hem och bytte tröja, lämnade väskan och skorna och sen körde pappa mig upp till IP.
Va med Filip samuel o en massa, sen kom Emil också.
Kollade på p98s match mot hbk p99, snff vann med 3-1.
När jag kom hem åt vi, sen bestämmde jag och pappa hur vi ska göra imorgon , då jag ska fotografera hans golftävling!
Vid tio gick ja och la mig.
Vaknade vid tolv idag, så kom sofie hit.
vi ska typ hem till henne och baka nu, hörs sen, puss §


Kommentarer
Postat av: evelina

Bloggen har haft 70 000 visningar denna veckan!



Läs senaste inläggen :D



* NYA TV-PROGRAMMET SOM LOVAR SEX OVANPÅ TÄCKET



* BLI HÖG AV MUSIK



* FIS TVINGADE PLAN ATT NÖDLANDA!



Jag bloggar om udda nyheter varje dag…!



OBS!! Söker just nu nya bloggar att följa för att sedan skriva och tipsa om i bloggen..



Vill du va en av dom? ;)



Alla som frågar i frågestunden blir länkade med sin blogg i svarsinlägget.

2010-08-20 @ 17:36:10
URL: http://www.nattstad.se/eevee
Postat av: Gabbi - allmänblogg♥

vänta.. spelar P98:orna mot 99:or? ☺



Okejj... ^^) fast, vi möter ju också lite 99:or men inte hela lagen är 99:or ;)♥

2010-08-21 @ 16:22:34
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!