MANDY OCH CARITA


jag och carita igår.

Hej på er !
Igår kväll på after golfen slog jag och mandy några bollar, åt lite hamburgare, och cyklade hem igen vid halv nio.
Först till hemma kväll för att köpa glass, och sen vidare till östergårdskolan och plocka upp Carita!
När vi kom hem till mig satt vi vid datorn hela kvällen hehe.
Vid tolv gick vi upp till mitt rum, men vi somnade inte förens klockan tre.
Vaknade klockan halv tolv idag, gick ner och åt, satte oss vid datorn och nu håller vi på att fixa oss.
Jag och Carita cyklar nog upp till brogård, men Mandy skulle nog hem.
Vi hörs senare, puss §


Kommentarer
Postat av: ♥ Lizette

Du verkar haft skoj iallafall! :)

2010-08-07 @ 15:10:21
URL: http://lizette.tk
Postat av: Sanna

jättefint kort på er !

är du bra på att redigera kort ?

2010-08-07 @ 15:13:04
URL: http://moonzanna.se

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!