lika.


Gammal bild, ni har säkert sett den innan.

Hej på er!
Igår efter matchen var jag riktigt sur, så hade ingen lust att blogga!
Vi spelade lika mot harplinge, som vi brukar ta med resultat som 17-1 och 13-2.
Alltså, jag är inte nöjd!
Dessutom hade vi en riktigt sopig dommare, som sa att han skulle visa ut mig om jag skrek en gång till.
Det var nämligen så att en tjej armbågade ner mig , så skrek jag DOMMARN, för de borde vatt straff, så gick han fram till mig och sa, du , nummer sju, om du gnäller en gång till , visar jag ut dig , FATTAR DU?
Jag ba, ehm okeeey ?
Seriöst, harplinge spelade fult som fan.
På kvällen satt jag bara vid datorn och snackade med en del olika människor.
Gick upp och la mig halv tolv, och vaknade vid halv elva idag.
Ska kanske vara med Mandy och kanske nicklas sen, får se hur det blir med det, för Mandy ska spela match, och jag ska till min moster ikväll...
Så vet inte om dt är så lönt tyvärr.
Nu ska jag sticka, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Stina

Asså, förlåt, men jag ser fortfarande inte din header :S<3

2010-08-28 @ 14:18:53
URL: http://stinagunbritt.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

fin bild :)

2010-08-30 @ 14:52:10
URL: http://etalvis.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!