innelistan & utelistan




  Photoshop.
Spelar ingen roll vilken version, men det är helt klart med på innelistan.
Picknik, pizap och alla sånna program, suger!

HM katalogen.
Jättelätt att hitta kläder.
Och för dom som inte gillar att kolla kläder på datorn, perfekt!
Själv föredrar jag katalogen, får så ont i ögonen annars haha.

Utekvällar.
Fattar inte varför jag har suttit inne vid datorn alla andra kvällar innan.
Mycket roligare utomhus med en massa kompisar!



Hösten.
Känns inte alls lockande att hösten börjar närma sig.
Snarare vill man stanna kvar i den sköna sommarvärmen
föralltid!


Nya skolan.
Jag kommer inte hitta alls i början.
Stor skola, många rum, olika lärare och mycket läxor.
Hur ska detta gå ?

Wannabebloggar.
Bloggare som tror att dom är Kissie t.e.x,
får mig på dåligt humör haha.
Gillar verkligen inte kissie!


Kommentarer
Postat av: matilda

det är faktiskt inte alls svårt att hitta på östergård, trodde också det skulle vara svårt i början, men det var det inte alls :)

2010-08-14 @ 11:58:33
Postat av: Anonym

det är faktiskt inte alls svårt att hitta på östergård, trodde också det skulle vara svårt i början, men det var det inte alls :)

2010-08-14 @ 11:59:15

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!