Ingen fotbollsträning.



It's like the road never end.


Hej !
har inte orkat blogga idag, efter skolan var det träning, men jag var inte med.
Körde dit ombytt och allt, men sen kom jag på, jag är ju skadad haha.
Mitt lår gör verkligen superont idag, så jag stretchade och körde lite styrketräning.
Gjorde faktiskt 400 sipups, och 10 armhävningar haha.
situps är nog det jag har lättast för om man räknar i styrka eller så, har faktiskt superbra magmuskler, tro det eller ej haha!
Efter träningen cyklade jag hem och satte mig vid datorn ett tag innan det blev duschen , och mat!

Imorgon skulle jag tränat med 97orna för första gången, men det blir det nog inget av, för jag har så ont i mitt lår.
Nu ska jag faktiskt gå upp och lägga mig, är extremt trött!
Vi hörs, puss §

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey, bilden är från Tylösand/Frösakull va? :)

2010-09-01 @ 21:22:19

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!