I'm sorry.


Bild från häromdagen när jag var med Mandy och Carita.

Hejhej.
Igår kväll blev det ingen uppdatering, var med mandy, kollade film och åt glass, sen sov jag hos henne också.
Idag har jag Mandy Julia Hanna varit i stan.
Kollade runt lite, men köpte inget!
Mandy och Hanna åkte hem en buss tidigare än mig och Julia, för dom skulle träna.
Så jag och Julia gick runt själva ett tag, roligt och träffa henne igen!
Kom hem för ett tag sen, vet inte riktigt när.
Är inte på så bra humör, hänt en hel del mindre bra saker idag, så därför blir det ingen mer uppdatering med text i alla fall, kanske ploppar upp lite bilder, för ska redigera lite nu, men vi hörs imorgon annars, puss ! <3

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!