I miss the real summer



Hej på er!
Var riktigt svårt att gå upp när klockan ringde halv sju imorse, men som ni ser, lyckades jag!
Alldeles snart ska jag borsta tänderna, leta upp mitt busskort och slänga ner sakerna i skolväskan.
Efter som att vädret är ofattbart tråkigt idag, kör min mamma mig och Emma.
Hon sover fortfarande, så vet inte riktigt hur det här ska gå hehe.
Idag ska vi typ gå runt på skolan o lära oss att hitta, kan behövas en hel dag till det hehe.
Efter skolan är det fotbollsträning, klockan fem.
Bloggar väl efter eller innan det skulle jag tro!
Imorgon börjar skolan på allvar, första lektionen spanska, sen elevens val , slutar klockan två och då bär det av till ullared med min moster!

Nej nu måste jag fixa de sissta, hejdå !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!