I am working on it.


Oredigerad bild från igår. Om ni inte förstått det, är dom riktigt oseriösa.

Hej på er!
För en del av er, ser min bloggdesign riktigt konstig ut.
Den ska INTE se ut så.
Jag ska börja jobba på en ny design nu direkt, antagligen blir det en gratis design sålänge!
Men ska snabba mig med att skaffa en jag gjort.

idag har jag och mandy bakat en kladdkaka, suttit vid datorn och sovit hehe.
Vid fem cyklade jag upp till IP o träffade Ena o hennes kusin, så spelade vi lite fotboll.
Hennes kusin fotade en del, så har lite bilder ni får se senare någon gång.
vid kvart över sex cyklade  jag hem och åt, sen tillbaka o kolla på p95s match.
Ena var fortfarande där, så spelade lite fotboll med henne, men mest stog jag och kollade
med Emil, Jakob, Jacob och Isaac.
Efter matchen cyklade jag hem och satte mig här direkt!
Ska fixa en ny design, sen blir det sängen tidigt, så jag vänjer mig till skolan börjar!

Puss på er.


Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!