HOME AGAIN


Tjejer, jag älskar er över allt annat! (L) Bilden är tagen i laholm i söndags.

Hej på er!
Tog 11.03 bussen in till stan och mötte upp min moster och hennes man.
Vi åkte ut till Ringenäs och åt lunch, jag var inte så hungrig, så åt bara en barn portion pannkakor, hehe.
Efter lunchen körde vi in till stan igen, och jag mötte upp Ebba Mathilda och Mimi en snabbis.
Hittade ett coolt grafitti nagellack, men köpte det inte.
Fick också syn på ett par skitsnygga skor, men det får jag diskutera med mamma först skulle jag tro.
Det var nämligen 70% på dem, så antagligen går det att övertala henne!
För ungefär en timme sen kom jag hem igen, så det var ingen lång sväng på stan alltså.

Idag har jag haft riktigt otur med bussarna, först råkade jag sätta fram fel kort två gånger, hehe.
Sen råkade busschafören göra fel, så jag fick betala vuxenpris, men så sa att att jag skulle komma fram igen så skulle han ladda tillbaka pengarna igen eller så.
Och när jag åkte hem, var det något problem med stopklockan, så jag tryckte och tryckte, men den plingade inte.
Och nej, det var ingen annan som tryckt.
Tillslut gick jag fram till busschaffuören, o hon ba "prova o tryck här" och givetvis funkade det då, pinsamt!
Och självklart envisades hon med att köra ända fram till nästa hållplats innan jag kunnde gå av, så fick en promenad på 150 meter också.
Men nu är jag hemma i alla fall, och ska göra en header till söta Gabbi!


Kommentarer
Postat av: Moa

sv; haha ja, what ever ;)

2010-08-17 @ 20:52:12
URL: http://moakaarlsson.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!