Fredagen den trettonde.


En bild jag tog igår, börjar lära mig dethär med manuell fokus!

Hej på er!
Gårkvällen hos låtsaskusinerna var jättemysig.
Som vanligt var jag det största barnet, men Vera underhöll mig rätt bra ändå hihi!
Hon är så himla söt den lilla tjejen.
Vi spelade spel på bolibompa.se, jag jagade henen runt i hela deras trädgård och så hoppade vi studsmatta!
Hon är bara fyra år, men hon kan ändå göra frivolt på studsmattan, skills!
Direkt när jag kom hem gick jag och la mig, vid tio tiden alltså!
Vaknade vid tio imorse, men låg kvar och myste till klockan elva.
Idag åker jag nog in en sväng till stan med Mandy, ska köpa lite saker till skolstarten , som pennor pennskrin och sånt.
Tycker det är riktigt mysigt att gå runt inne i stan och kolla.

Nu ska jag göra mig iordning, hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Barbie

Fan vad jag skulle vilja ha en systemkamera (heter dom så förresten?) men skulle nog aldrig kunna betala så mycket pengar för någon visserligen... men ändå!! Haha...

2010-08-13 @ 12:46:57
URL: http://thabarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Prettyjunkie

Fin blogg :)

hur e de med dig?

kramar

2010-08-13 @ 17:07:14
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!