FÖRLÅT


jag vet att min hand ser läskig ut.


Förlåtförlåtförlåt för att jag bloggat så dåligt!
Men jag har inte haft tid att sitta vid datorn!
Igår tränade jag först, sen kolla matchen mot alet, vi vann med 14-0 !
Direkt efter åkte jag och mamma till stan en sväng, kommer bilder på vad jag köpte senare!
Köpte ett par cheep monday jeans på tretton, en adidasväska på stadium och en skitsnygg klocka på ur och penn!
Efter stan åkte vi ner till pappa och fotade hans golftävling!
Va bara där i en och en halv timme, men tog typ 200 bilder tror jag.
Sen in till stan och kolla Vampyrer suger, den va riktigt dålig faktiskt!
Absolut inget jag rekomenderar!
Efter bion köpte vi Pizza och glass och åkte hem och tjockade oss hehe.
Men jag hinner tyvärr inte blogga mer nu, för ska spela match om en timme, så måste göra mig iordning!
Matchväskan packade jag igår, så de e lungt.
Får se om jag hinner slänga in vad jag köpte innan matchen, annars gör jag det ikväll om jag hinner!
Nu måste jag gå, puss på er !

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!