En blöt Vilma


missfoster bilder.  En aningens blöt Vilma nyss hemkommen från en cykeltur hem från sin träning i spöregn!


Vid fyra kom Emmy hit, vi satt lite vid datorn, sen bytte jag om och vi cyklade ner till sannarp vid fem.
Tänkte kolla lite på HBKs träning, men precis när vi började cykla började det också regna.
Så i stället satt vi inne i ishallen och kollade konståkning ett tag, sen gick vi även en sväng igenom arenahallen!
Tränade gjorde vi inne i kombihallen, på grund av vädret.
Tränade inte på någon speciel gren idag, utan mest kondis och styrka.
Lite häck kordination eller vad det heter, typ gå över häckarna och så!
När vi cyklade hem spöregnade det, så ja, ni ser ju där uppe hur jag såg ut när jag kom hem!
Nu har jag precis ätit och innan dess duschade jag, ska snart lägga upp ett inlägg med dagens outfit också!
Hörs snart, puss §

Kommentarer
Postat av: Anonym

e kan man bli blotare en så på så lite tid d☺

2010-08-26 @ 19:24:16

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!