dagen


Jag Ena och Suada på laxacupen, fint huh ?

hej på er!
Efter förra inlägget fotade jag och mandy lite här inne, sen stack vi upp till brogård en snabbis.
Efter bara en liten stund körde vi hem igen, tog lite fika och sen cyklade vi bort till cityvallen, som jag kallar den !
Kollade på p97ornas träning ett tag, sen kom carrie, och då blev de bara en massa flabb haha.
Sen märkte vi att Hugo ( grässtrået ) va där, så vi gick o snackade med honom.
efter ett tag stack jag och Carrie hem till mej och åt, och mandy körde hem och packade sina saker för hon skulle sova hos julia!
Efter maten cyklade jag och Carita upp till brogård med en massa människor, emil, hanna, erica isaac och fler!
Va bara där i en halvtimme, sen skulle både jag och Carrie hem.
Så vi cyklade hem, men vi kanske ska hitta på något imorgon igen.
I veckan ska jag se till o va med Ebba, saknar henne så sjukans mycket!
Nej, men vi hörs imorgon, pussar §

Kommentarer
Postat av: Ebba Asplind :)

saknar dig meeeeest sötnos <3333333

2010-08-03 @ 00:01:57
URL: http://ebbaasplind.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!