After golf


En gammal bild på mig jag redigerade tidigare idag.

Hejhej!
Vid halv två kom mandy hit, satt vid datorn lite.
Sen kom Carita och Anduena hit, så gick vi ut och fotade.
Cyklade även upp till brogård en sväng, men inte så länge.
Ikväll ska kanske Carrie och Mandy sova här, Carrie var inte säker på om hon fick, så vi får se!
Carita och Anduena cyklade hem för ett tag sen , och nu ska jag och Mandy, mamma och Viggo cykla ner till
pappas jobb för after golf.
Kanske dyker Carita upp där, man vet aldrig!
Jag har inte med min kamera, för batteriet tog slut när vi fotade innan, så den laddas!
Vi stannar nog inte där så länge, så vi hörs snart igen, puss <3

Kommentarer

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!