A NEW SCHOOL


Sky is wonderfull.

hej på er!
Vaknade av mig själv kvart över sex imorse, så gick upp och fixade mig då.
Blev klar vid sju, så kom Emma hit o vi cyklade till skolan.
När vi kom dit så typ fick vi papper och sånt, alla utom jag och Zilan fick sina skåp, för dom hade typ inte hittat skåp till oss eller något sånt konstigt.
Så jag får mitt imorgon, och Zilan får sitt när hon kommer hem från turkiet på onsdag.
Vid typ tio gick vi ner till stranden och gjorde en massa uppgifter, skittråkigt ....
Slutade halv ett och då stack jag hem.
Ska äta nu , sen klockan sex ska jag träna friidrott!
Vi hörs, puss §


Kommentarer
Postat av: Gabbii - allmänblogg♥

vi får typ också våra skåp i mon eller i övermorgon eller om en vecka haha :)♥



lite dåligt tycker jag :)♥♥



Puss på dejj♥♥

2010-08-23 @ 17:02:45
URL: http://gabriellamellberg.blogg.se/
Postat av: Anduena - Fotoblogg

sv: Om du tycker att min är exakt som Tinkerbellas är du blind.

2010-08-23 @ 19:19:21
URL: http://aanduenas.blogg.se/
Postat av: elvira

va de kul att börja ög eller

2010-08-23 @ 19:46:11

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!