A great day


En bild Mandy tog precis på mig och min lillebror, vi var ute och fotade lite på gatan, kommer bilder sen!

Hej på er!
Uppdateringen har varit dålig här nu i dagarna, men nu är jag tillbaka.
Imorse vaknade jag vid tio, och vid halv tolv kom Bella hit.
Vi cyklade direkt upp till brogård och träffade Isaac och lite Emil.
Sen till IP med Isaac, Viktor en liten stund, innan både jag och Bella körde hem och åt och packade matchväskan!
Vid kvart i fyra samlades vi på IP, för att sen åka vidare till glänninge park i Laholm och spela match.
Vi vann matchen riktigt överlägset, 16-0 !
Jag var högermitt idag, efter som att Loreta var med, så hon fick vara topp.
Spelade typ bara på toppen i några minuter.
The captain ( moi ) gjorde "bara" två mål.
Alla utom tre i laget gjorde mål, Loreta gjorde sex stycken, jag och nån till två, och sen typ tre stycken gjorde ett!
Evelina gjorde ett riktigt snyggt från nästan halva plan, sen sköt hon på ribbans insida ut en gång också, från samma avstånd.
Jag brännde några channser, en ungefär tre centimeter ifrån krysset, och någon över.
Vi spelade riktigt grymt idag alltså, tjejer ni är bäst!
När jag kommit hem, kom Mandy hit.
som sagt var vi precis ute och fotade lite,  bjuder alldeles strax på bilder!
Vi hörs snart, puss §

Kommentarer
Postat av: Sofia

hihi söt rosett :D

2010-08-16 @ 14:03:53
URL: http://sofiaekstrom.blogg.se/

Design by Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!